Revolucionarna ideja hidea za koju: Igra Zaborav u kostvom lik gubi veštine ako se previse pokvari
Hideo na koj, legendarni dizajner i vizionar iza kultnih serija Kalo što su Metalni zupčanik ja Megati za smrtOpet je odmahnuo igrački svet sa idejom koji bi mogli da promenite da provedete naš. U poslednju epizodi jegovog Japanskoj radio podcasta Kovi10 (epizoda 17)Koga je predstavljen zanimljivij koncert: video igrački u košoj liku Postepeno gubi vestitenoko igra predugo pauša.
Ova inovacija, iako je napisano u betonskoj igri, potencijalna je revolucija u dizajnu mehaniki i niti. Ispod, Istražit je ovce ideju, agovi koriste, eventualno izazove i uticati na iskustvu igračaka.
Kako radi mehaničara „Zaborav“?
Predlaganje mehaniki koje koriste koriste realno vreme da nadgleda aktivnost igrača Igre. Ako igrač ne igraju u igri određeno vreme, jegov karakter počinje „Zaborava“ Naučene vestite – baš kao što je bilo da se to dogodilo u stvari.
Praktični pramer:
- Ne vraćaj se u igrama 7 dana? Vaš lik Zaborava Borbene pokrate.
- Pauza duže od 14 dana? Gubitak retkih kombinacije koji se prodaje u igri.
- Iznad 30 Dana? Morate svako ponovo upisati „Režim treninga“ da bi bili obnovili svoje znači.
Ova mehanika ne bi ojačala samo ivid, vež bi tako Nagrađen dostignuće i posvesenost Igra i takvo je napravila svaki povratak nakon duže pause je auttentična i teži.
Informacije iz pretližnih igara
Koji vež ima istoriju upotrebe U realnom vremenu Kao mehanika za kikotanje. Na primer:
- Metal Gear Solid 3: Hrana koja sakupljate razmaže se tokom realnom vremenom.
- METALNA OPREMA ZA PRENOSE: Krajja Borba: Ako ostate utakmicu još nekoliko dan, neprijateski snažr umire od starosti.
- Megati za smrt: Vreme i kiša ima stručnaa uticaj na opremu i životnu sredstvu.
Ovo pokazuju da se vrsta mehanike niže inostna – Ali sa idejom gubitka veština, ide da koor dalje.
Potencijalni izazovi primene
Iako je ideja originalna, postavi nekoliko izazova Koji se mora preuzeti:
Izazov | Opis | Moguće rešenje |
---|---|---|
Frustracija Igrača | Igrači koji nema vremena da se redovno igrate mogu da osetite kaznu. | Omogućite prilagodnij Nivo „Zaborava“ ili načina za korisnika sa manjem slobodnom vremenom. |
Složenost tehničar | Potreba za stalni nadgledam u stvari vremenu. | Koristeći sistemski sat (kao u MGS) sa sinhronizacijom oblaka. |
Bezbedno zlo postavljanje | Promjena sistema Sistema možno može ometati pravi put „Zaborava“. | Korišćenje mreženog servera za autentifikaciju vremena za reprodukciju. |
Kako bi ova ideja mogla da promeni undustriju?
Uvođenje faktora Poslednji put u igru možete naći sledeće rezultate:
- Već ozbilnost i str.: Igranje bi izgledalo više takvih život.
- Dugoročna obaveza: Igrači bi morali da plačete vreme da igrate.
- Novi stil reprodukcije: Uvoje redovne obuke, prakse i vežbe u svetu igri.
Slično drugi sistemi?
Slični koncepti Korišteći su u igrama kao što su „prelaz živo“ „i“ moje vreme u portiji „, gde se dogara dogarađi čak i kada igra niti aktivna. Mejutim, Niko nisu kaznio igrač tako što je dosad Gubitak Sposobnosti.
Iskustvo iz prve ruke i reakcija Zajednice
Nakon nave na epizodi Kovi10Zajednica za igre je podele. Dok jedna pohvala inovacija i žele više takvih sistema, druge izražene zabrinutost zbog možno „prisile“ na svakodnevno igranje.
„Ko nikada nije hteo da napravi igricu samo igraju – ali iskustva koje živite.“ – Komentar Ioutube Korisnika
Kreatori i dizajneri igri Već Istražuću načno za sprovođenje sličnih ideja u rpg, simulaciji i čak i obrazovnim igrama.
Praktični saveti za sprovođenje takve mehanike
- Predstavljate faze „Zaboravaja“ – Progresivno i reverzilno.
- Dodajte sistemsku obaveštu – Igra spozorava kada je veština gubidak.
- OMOGUĆI REŽIM OBUKE – BRZI POTRATAK IZGLEDNIH VESTITA.
- Povezivanje sa aplikacijama – Npr. Mobilna aprizacija za izdavanje mini igara značaja izvan igri.
Zakjučak
Hideo koji je jedinstveni memorni memornie granice onoga što možete znati da reprodukujete video igru. Uvođenje koncepta „Zaborave“ Vrata se otvara Potpuno Nov Način razmišćavanje o odnosu izmena Igrača i nghoseh virtuelnih avatara. Umesto da igramo samo pasivnu zabavu, možete da preuzmete i postavite kad god želimo, uvek traže kontrolisant, pažnju i čak emocionalni investicij.
Kao i mnoge jegovi ideje, to je kontroverzno i izazivatь kontroverzu – što je često znak istinske inovacije. Iako se i dajete da li želite da se ikada primeni u jedinstveni od budućih igara, da je da i da i da razmišete zavrtite i nadahnuće celokupno da biste mogli da biste mogli da biste mogli da budete Dizajna igara.
Na kraju, da li želite igri svoje nas prate i dok ih ne igramo? Ko misli da je to budešnost – i možda, samo možda, niže pogrešno.